zaterdag 29 januari 2011

Bijzonder

Vandaag een prima dag! Wel heb ik afgelopen nacht zo diep geslapen (tegen een coma aan) dat ik de hele dag nog moe was en enigzins hoofdpijn had.
Tom en Dylan gingen naar yshockey trainen,onze pubers lagen natuurlijk,zoals een goede puber betaamd nog in bed.Ik ben maar boodschappen gaan doen.Dit was eigenlijk de eerste keer sinds ik in de ziektewet zit dat ik dat alleen doe,ik ben namelijk nogal vergeetachtig en kom maar met de helft thuis! Vandaag heb ik mij heel goed geconcentreerd,ik ging dus als een bejaarde door de winkel maar het is redelijk goed gelukt,Tom en ik hebben vanmiddag de laatste vergeten dingen nog gehaald.Dylan had zijn vriend Frank mee genomen om te spelen,Tess lag in bad en Stacy en Anco moesten nog bijkomen van het feest van gister.Dylan had een electrische gitaar gekocht van Britt ons buurmeisje,er moest allen nog een versterker bij (en wel snelll)
Gelukkig zijn wij brave ouders en hebben wij dit ding dus aan geschaft,kan onze rocker ROCKEN!!
Tom en ik zijn toen nog even bij mijn ouders langs gegaan,nu komt ook het bijzondere van deze dag,mijn vader was bij het grafje van mijn ouders hun overleden kindje geweest.Hij,mijn vader,die eigenlijk niet zoveel wilde weten het plaatsen van een steentje op het plekje waar hij 43 jaar geleden is begraven.
BIJZONDER!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten