donderdag 25 augustus 2016

Bewindvoering en speciale mensen

Ik ben bewindvoerder, een stoer woord, ik ben meer voor mijn kind dan moeder.
Twee weken geleden ontdekte ik door een brief dat bewindvoerder meer met zich mee brengt dan stoer.
Ik moet verantwoorden!!!!!!! Daar had ik iets te ligt over gedacht of nog erger ik heb niet gedacht.
Ik had dus moeten boekhouden, iets wat ik ooit nog graag wilde leren, maar ja.
Ik ben begonnen met kijken, opschrijven en rekenen, dat kan ik dan weer best wel, helaas, ik niet op niveau bewindvoerder.Ik kan goed nadenken maar in een bijna blinde paniek ( het had bij de officier van justitie moeten zijn op 1 augustus) komt er niets goeds van.

Vandaag kreeg ik een app, een leuke,Ingmar wilde wel op terras, eindelijk zomer, ik wil ook op terras.
Ingmar moest ook nog eten, toevallig moest ik dat ook nog. Stacy sloot ook aan en het was gezellig.
Met Ingmar ging ik ook nog even op een ander terras, en zo kwam het ter sprake, de bewindvoering.
Bij het woord rekenen, cijfertjes, boekhouden lichten Ingmar zijn ogen op, zijn vak gebied!!!
Bij mij lichte ook iets op!!!! oplossing???? De volgende stop was achter mijn computer, lieve rustige slimme Ingmar denkt in oplossingen, hij kijkt zoekt typt en opent bestanden waar ik het bestaan niet van weet. Twee mailtjes richting zijn e mail verder is de oplossing dichterbij dan ik ook maar durfde dromen. Het komt goed!!  Weer iets geleerd, een dag niet geleerd is een dag niet geleefd ? Volgens mij is het spreekwoord anders maar ik ben het met deze eens. Wow, het was een mooie dag,

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoelijk heb je meer zulke mooie dagen en kom je vaker zulke mensen tegen! Ik gun je het !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat moet goed komen en gelukkig heb ik nog speciale vriendinnen!!

    BeantwoordenVerwijderen