dinsdag 1 mei 2018

Niemand weet.................












   


72 zou je zijn geworden.
Je moest gaan, voordat het zover was.
Al vijf maanden leven wij verder, zonder jou.

Gisteravond nam ik een biertje, alleen.
Eigenlijk drink ik alleen bier met jou, dus.
Gisteravond dronk ik een biertje.... met jou.

Want niemand weet, dat jij er nog bent.   
Niemand weet, hoeveel ik je mis.

Ik denk aan jou.
Ik weet hoe jij je verjaardag vreselijk vond.
Eigenlijk denk ik aan jou en ben blij.
Blij voor jou, dat je deze verjaardag niet hier beleefd.
Niet hier bij ons.

Ik hoop dat de engelen voor je hebben gezongen
en mama en Dennis en alle anderen die bij je zijn.

Ook deze avond neem ik nog een biertje,
Proost lieve Papa!!!

Voor altijd verbonden, in liefde!



                                                                                              

1 opmerking: