woensdag 22 april 2020

Covid 19

Het is toch niet te geloven!!!
Dit jaar, 2020, het jaar van de vele herinneringen.
En wat gebeurt er...…...
Corona komt langs, Corona......
Ik ken Corona niet eens, en dat wil ik ook niet.
Corona gooit roet en misère in alle herinneringen voor 2020
alle herinneringen die ik nog moet maken.

Ik heb/had er vele in het verschiet.
Koffie, Inge haar pup en kleinkind knuffelen.
Koffie en knuffels met Jo, en lekkere dingen eten die niemand zo
kan maken.
Logeren met Daph, een trip naar België naar Tinus,
Rob die drie dagen zou komen koffie drinken, lente soep met Ris,
op terras, vissen, lunchen en op vakantie met Griet!!!!
Ingmar, wij moeten nog uit eten!!!
Op terras met Stacy en naar de markt.
Danielle die ik al zo lang niet heb gezien.

Die Covid is niet eens een vriend, zo dat je zo verliefd bent
en je vrienden vergeet omdat je het zo druk hebt met verliefd zijn.
Daarom wordt ik nooit verliefd, mijn vrienden zijn mij te dierbaar.

Corona en Covid wat het maar is, moet NU gaan!!!
Het is tijd voor herinneringen.

Dus, zo, ik heb gezegd!!!



1 opmerking: