maandag 27 april 2015

Scheiden

Lieverds,
Het is zover, ik ga scheiden van jullie vader.
Ik heb lang en veel na gedacht, ik ben lang gebleven.
Ik heb het geprobeerd, altijd in gedachten dat het voor jullie was.  Dat is niet waar, dat weet ik nu. Ik was bang,bang voor wat zou komen,wie zou ik tekort doen en wat zou "men" vinden. Ik heb iets gevonden....,de wijsheid in mijzelf, niet mijn verstand, dat ben ik ondertussen verloren, mijn gevoel kwam boven drijven, en ik heb geluisterd.
Ik weet wat belangrijk is, dat ben ben ik, ik in alles wat ik ben, en dat zijn jullie, jullie zijn ook alles wat ik ben en nog meer, jullie zijn ook wie jullie zijn. We zijn deel van elkaar.
Nu gaan we verder, verder met vier,  voor jullie ben je ook nog vier aan de andere kant, zonder mij en met je vader. Ik kan daar niets over zeggen. Ik heb mijn verhaal, mijn waarheid en die vertel ik door.Net als ik mijn verhaal heb en jullie jullie verhaal heeft hij ook zijn verhaal, luister naar hem, als de tijd daar rijp voor is, ook hij heeft zijn waarheid.
Ik weet niet hoe het verder gaat en waar het pad zal gaan maar ik heb vertrouwen, iedere schaduw heeft een zon kant, je moet niet zoeken, sta open voor wat er om je heen gebeurt.
En trouwens, mochten jullie het vergeten zijn of voelt het niet zo, ik houd van jullie. Oneindig!!

1 opmerking: