maandag 6 juli 2015

Out of the blue

Er is licht aan de horizon, maar het einde is niet in zicht.
Dat is gek, ik heb een plek.de sleutel en al veel geregeld, is het einde ooit in zicht ?
Opluchting, blijdschap, verdriet, alles tolt om elkaar heen.
Ik laat het maar, net als de golven in de zee.

Het ene moment drijf ik boven, in de zon, het andere moment heeft de golf de overhand.
Ik zie van alles gebeuren.

Vaderdag, met mijn vader, de vader van mijn kinderen ook aanwezig, maar voor hem en hun geen Vaderdag. verbijsterd kijk ik toe, hoe maf kan het gaan.

Het convenant getekend, een handeling, een betekenis, ongekend en ook nog onbekend.
Ik leef van dag tot dag, handel ook zo. Het gevoel is ook onbekend, moet ik er iets mee ?
Als dat zo dan weet ik niet wat, dus dat maakt het makkelijk.

Ik heb vakantie, Tess en Dylan met mij. Tom is vertrokken naar Suriname.
Places to go and things to do. Ik moet aan de slag.

En meer schrijven, mijn hoofd loopt over, niet met zorgen en gedachten, eigenlijk met niets, misschien loopt mijn hoofd wel onder ( als dat mogelijk is )

Één ding is duidelijk, ik ben out of the blue ! Doe mij maar ORANJE!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten