woensdag 25 juli 2012

beetje in de knoop

Tsja, waar mijn wens voor 2012 een "gewoon" jaar was gaat dat dus niet lukken.
Het gaat niet goed met mijn tante, ze gaat sterven, binnenkort.
Mijn tante, de pleegzus van mijn vader, de lieve.
Altijd zorgen en nu, een leven, een "eigen" leven, helaas en onvoorstelbaar, waarom,
geen antwoord, een paar jaar was voldoende geweest, het mag niet zo zijn.
Het hele verhaal is zo complex, mijn vader die mee ging als mijn tante moest kuren,die bij haar bleef,voor haar zorgde, de zus die er niet was, kwam en weer ging, mijn vader die zijn best doet maar het nu niet meer weet, aan de kant gezet, we wachten af. En ik, ik kijk toe, voel,probeer,denk na.
Ik probeer er te zijn. Wat kunnen mensen het leven en de dood complex maken.
Ik weet het ook niet meer, gevoel en verstand mijlen ver van elkaar verwijderd, chaos.

1 opmerking:

  1. Lieve sandra. gecondoleerdmet dit grote verlies. heel veel sterkte de komende tijd. tis ook niet eerlijk allemaal.
    ook voor je vader veel sterkte.
    Tûtsjes van de smitsjes

    BeantwoordenVerwijderen