dinsdag 31 juli 2012

rommelig

Mijn eerste vakantie dagen zijn voorbij.
Best genieten,uitslapen,buiten aan een bakje koffie,mijn "nieuw"verworven gewicht
is nog intact. Tess is naar de boerderij,Tom op kamp en Stacy heeft haar eigen vakantie.
Dylan is na een 'minne'boze dag weer gezellig aanwezig.
Vandaag ben ik naar de eerste verjaardag van een lief klein ventje geweest, er was veel gezellige visite, familie. Toen ik wegging realiseerde ik mij dat het de trouwdag van mijn ouders was, m,n vadertje gebeld in de veronderstelling dat hij wel eens een mindere dag zou kunnen hebben, hij kwam gezellig mee eten, hun trouwdag was trouwens gisteren, oeps.
Op zulke momenten mis ik lieve betrokken familie om mee te delen.
Morgen beloofd en mooie zonnige dag te worden,een dag om op te warmen,lijkt me heerlijk!
S,avonds maar even eten met Stacy en Dylan,Stacy blijft slapen (moet haar kamer dus nog wel ontruimen) donderdag een pittige dag met het afscheid van onze lieve tante,zus van mijn vader.
Zoals hij zelf zegt, afscheid van zijn jeugd, hij had het zo graag anders gewild.
Lieve pap, ik snap je zo goed maar ik kan jou niet missen!!
Zelf zit ik ook niet zo prettig in mijn vel, ik kan mijn vinger er niet opleggen.
Ik denk dat ik er genoeg van heb, zo weinig familie, zo regelmatig een afscheidsdienst.
Natuurlijk, het voordeel, .....je bent er snel doorheen.
Ik leer steeds meer, geniet van het goede in iedere dag.
Verder moet ik nog wat "zaken" regelen, de taxi voor Tess, inschrijven voor school, pgb, boeken bestellen voor Stacy en wat financiƫn voor mijn vader.
Ik weet het nu al!! Morgen neem ik mijn kids mee uit eten!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten