woensdag 10 oktober 2012

Delen

Gelukkig zijn er altijd mensen die dingen delen, bliep,bliep, er komt een documentaire over een autistische man, dankjewel Inge voor de info. Tom speelde met zijn smartphone, verstoort keek ik een paar keer op, hé, halló !!!  Een docu over autisme!!! herken je iets ?? Toch zei ik maar niets en naar een poosje ging Tom naar bed, geen sport programma voor hem deze avond. Jammer dacht ik, niets om te delen. Voor mij was het zo herkenbaar, en leerzaam, dingen zijn niet altijd wat ze lijken.
Een triest maar voorspelbaar einde, triest voor hen die achterblijven met vragen en geweten.

Gister was ik bij een vriendin, ook wij delen. de herinneringen, een zware maar ook bijzondere tijd,
een tijd van een traan maar ook lach. We delen een verleden maar ook het heden.
Een heerlijke dag, wat heb ik genoten en wat hebben we veel gedeeld,heerlijk en zo eenvoudig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten