zondag 16 december 2012

Gemoed.

M,n gemoed is net zo wisselend als het weer, niet boos of chagrijnig maar op de rand van een dip.
Vrijdag heerlijk uit eten geweest met collega,s, het was geweldig en ontspannen, genieten, in de dagen erna realiseer ik mij hoe leuk het leven kan zijn. Dan baal ik van mijzelf, onrust onrust,
dus ga ik opruimen, helaas veroorzaak ik dan eerst nog meer troep, vervolgens gooi ik het bijltje erbij neer, gevolg meer onrust en troep!!

De leuke kant is er ook, van het geld wat we hebben gekregen op het survivor feest wilde ik graag met z,n vijven weg, genieten wanneer dat maar mogelijk is.
We gaan 2 januari naar Rockanje, lekker aan het strand, de honden mogen ook mee, als dat geen goed begin van het nieuwe jaar is!!
Gossie wat heb ik er zin in!

Tess valt steeds meer af, arme magere Tess, volgens mij heeft ze er zelf geen last van maar ook hiervan krijg ik onrust. Bmi, 17 !!  Vrijdag maar even naar de huisarts.

Nog een weekje werken en dan twee weken vrij!! Heerlijk uitslapen en chillen! Ook de naderende kerst levert dit jaar geen stress op, we doen wat we doen, m,n vader is welkom maar is niets "verplicht", dat ik dat verleden jaar niet heb kunnen bedenken.

Met Dylan kan ik op dit moment niet door één deur, VUURWERK!! GGRR wat heb ik daar een hekel aan. Best een lief mannetje hoor, maar nu even niet!!
Ik ben dan voor hem ook even niet zo,n leuke moeder.

Zo rommelt alles maar door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten