woensdag 5 december 2012

Stil

Vandaag een mooie dag, samen met vriendin op stap, kleren gekocht voor m,n vader,m,n moedertje is trots op mij dat weet ik zeker. M,n vader loopt er met de "feestdagen"keurig bij!
Lekker een broodje eten en samen met m,n zoon gezellig warm in huis. Buurvrouw kwam langs met haar lieve meiden.
Vanavond begon het toen ik Stacy haar facebook las, Stacy en ik delen ons verdriet zonder woorden, het is zó stil, en toch draait de wereld door, ik "betrap" mijzelf er regelmatig op, wat moet ik zeggen, wat moet ik doen?
Lieve mam, toen ik bij je zat en jij langzaam afscheid nam van dit leven heb ik gezongen, het is zo stil in mij, die stilte is nooit meer weg gegaan en als ik het liedje hoor zit ik er weer, dicht bij jou.
De pijn komt af en toe maar die stilte is gebleven. De stilte van je laatste zucht, de achterlichten van de rouwauto in de nacht.

 


 

1 opmerking:

  1. voel zo goed je " stille" verdriet... de donkere "gezellige" dagen voor de deur, en dan in je achterhoofd weet je hoe je moeder deze dagen "gezellig" zou maken!!
    Denk aan je Sandra!! Tûtsje

    BeantwoordenVerwijderen