zondag 22 juni 2014

Amazing

"Vroeger", toen mijn moeder nog bij ons was en de kinderen een stuk jonger en kleiner (en minder brutaal)
dan nu, gaf ik te lange -, te wijde -, en kleding die stuk was altijd met de kinderen mee als ze gingen logeren bij mijn ouders, mijn moeder kon alles naaien en verstellen, daar was ze ook heel trots op en ik was er heel blij om, voor mij geen naaimachine!
Nu, heb ik nog steeds geen naaimachine en kan ik nog steeds niet naaien, geen verrassingen hier.

Een paar weken geleden vroeg een moeder van twee mannetjes op de kinderopvang hulp, iemand die kon naaien en creatief is, haha, dat ben ik dus niet! Ik kan nog geen feesthoed maken,dat laat ik altijd een collega doen. Ik ben pedagogisch goed onderbouwd, ik ben best grappig, en heel vaak ook aardig, maar naaien..............nee,daar had ik mijn moeder voor en nu die er niet meer is hebben de recycle bakken meer kleding uit ons huishouden.

Toen ik deze moeder de volgende op het werk trof en vroeg of ze al iemand had was haar antwoord,"nee".
"Jammer dat ik niet kan naaien", zei ik, "trouwens.. creatief ben ik ook niet".
"Maar je kunt toch knippen?, en snijden?" Natuurlijk, knippen en snijden,dat kan ik. Ik knip dingen uit om te knutselen,deze kopieer ik van internet maar het knipwerk doe ik zelf, snijden kan ik ook, brood, vlees en vast nog wel meer !

Oke, dat is allemaal nog helemaal niet amazing, dat komt nu.
Eigenlijk was mijn interesse gewekt, knippen,snijden en naaien.
We spraken af dat ik zou komen kijken en misschien wel even proberen,
knippen en snijden dan, naaien dat lijkt mij niet zo mijn ding.

Ik ben al menig keer geweest, ik meet, knip, snijd ennnnn doe iets op een machine wat verdacht veel op naaien begint te lijken.
IK, Sandra Simpel !! Ik doe dan ook het eenvoudige werk maar oké dat moet gebeuren en het is leuk, héél leuk! Ik zie ook het eind product en soms doe ik de laatste handeling van het eind product.

En dat, is totally amazing. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten