donderdag 7 augustus 2014

Vissen

Tess houd van vissen.
Gewoon met een hengel en een worm.
Ik heb ook een hengel, drie meter, klein dobbertje, klein haakje, kleine visjes. Als ik met Tess vis telt niet de grote van de vis of de hoeveelheid, als we af en toe maar een vis vangen of bijna vangen. Tess haalt zo langzaam op dat meestal de vis voor de kant eraf valt, dat geeft niets, we tellen gewoon door, en eigenlijk is die manier heel slim want er hoeft geen nieuwe worm aan het haakje en dus kunnen Tess en ik soms een hele avond (anderhalf uur) vissen met één worm.
Tess en ik hadden een goed gesprek. Vissen is een sport. Vissen is nu dus onze zomer sport, in de winter doe ik aan basketbal en Tess gaat zwemmen, we moeten toch ook enigszins fysiek fit blijven. Met het vissen train ik alleen mijn teen spieren, voor Tess is dat al zwaar genoeg! We hebben mooi gevist en ook nog een goed gesprek, heerlijk, ik wil iedere avond wel vissen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten