maandag 17 april 2017

Hart

Morgen is het zover. dan word ik geholpen aan mijn hart. Ik word behandeld, niet geopereerd dat klinkt direct een stuk prettiger.
Nee, ik ben niet nerveus en ik vind het ook niet spannend. Die cardioloog weet vast wat hij doet. Ik ben de tweede aan de beurt dus na de koffie, dat komt goed.
Wel heb ik last van de rand voorwaarden, nee niet dat nuchter daar kan ik wel tegen en trouwens, goed voor de lijn.
Ik heb net gedoucht en geschoren, je moet wel een beetje fris zijn nou.
Dat scheren was niet helemaal oke, ik voel de uitslag al opkomen, lekker charmant.
Misschien had ik toch even een nieuw mesje moeten nemen.
Om half negen melden, dan bloedprikken en dan kunnen ze los.
Zonder onderbroek op zo,n tafel, dat vind ik wel wat. En ook niet even, nee, uren!!
Je zal toch een scheetje moeten laten.
Daarna nog uren op je rug met drukverband in je lies, bah.
Ik kom vast op een kamer met drie zeurende krakende stinkende oude mannetjes, ga dr maar aan staan. Had ik toch een koptelefoon moeten kopen.
Ik geef me er maar aan over, tien uren, als je vliegt land je dan in Amerika.
Ga ik daar maar aan denken!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten