woensdag 4 april 2012

4 April

Een jaar geleden namen we definitief afscheid van je,de laatste dag,ik heb bij je gezeten,in joggingbroek en op crocks,s,morgen rond half zeven,even kon ik nog bij je zijn,je vertellen dat het goed was,dat we het gingen redden,over het gat in mijn hart,over mijn liefde voor jou die ik je nog zou willen geven,vele tranen heb ik gehuild,en toen....,toen was het goed,  ik moest gaan,ik moest jou laten gaan.
Vaak ruik ik je,voel ik je en zie ik de dingen die jij ziet,ik mis je ook,de dingen die we samen deden.
Ik weet dat iets van jou nog bij mij is,ik kan nog om je huilen,om je lachen en over je praten.
Ik luister vaak naar mijn liedje voor jou,dan zijn we weer even samen.Lieve mam,als je dit leest,doe ze daar boven de groeten,geniet,lach en heb lief!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten