zondag 22 april 2012

Hoe verder?

Het "loopt"hier best lekker.
Stacy heeft geen PGB meer dat is stop gezet omdat ze is aan gemeld bij jeugdhulp,
helaas heeft jeugd hulp geen haast.
Ook Dylan zijn heeft zijn rugzak maar straks geen begeleiding meer,bij Leyndensteyn van waaruit
Dylan wordt begeleid is iedereen ontslagen.
HAHA,lang leve de overheid!!!
Gelukkig mag dat de pret niet drukken,Stacy is bijna klaar met haar opleiding en ik werk ook aan de laatste stukjes.
School is leuk,maar het lijkt me ook wel lekker om eens niet te hoeven bedenken hoeveel opdrachten ik nog moet maken.
Met Tess gaat het ook goed,ze heeft het druk met alles en iedereen maar weet haar zaakjes goed te  regelen.Tess leeft van weekend naar vrije woensdag de andere dagen kunnen haar gestolen worden.
Dylan heeft een nieuw huisdier,Adam de baardagaam,eerst vond ik em griezelig maar eigenlijk vind ik em nu leuk,echt maf zo,n beest.
Natuurlijk wordt ik voor gek verklaard maar dat kan mij niet schelen,Dylan is er blij mee.
Met Dylan zijn benen wil het niet zo lukken,hij "loopt"dus niet zo lekker en dinsdag gaan we even naar de kinderarts.Op school doet hij het super!! Best knap voor een dyslect.
En Tom,daar heb ik geen woorden voor,bijzonder,ik snap niet wat hem beweegt en waarom,hij komt vooruit en daarmee is het gezegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten