woensdag 20 maart 2013

Balans zoeken

Vandaag was Dylan thuis, ziek...... voor hem is ziek, moe,heel moe.
Ik probeer hem nog te stimuleren naar school te gaan maar er is geen beweging in hem te krijgen,
ik raak gefrustreerd maar bel toch naar school,hier is geen beginnen aan.
Tegen de middag belt de zorgboerderij, Tess is waarschijnlijk ziek, ze klaagt, huilt en eet niet,
dus ga ik haar halen.
Op weg naar de zorgboerderij heb ik alle tijd om na te denken, Tess gaat dit weekend dus ook niet naar Ût&Thûs, dat zijn 4 dagen thuis, dinsdag avond is er paasviering, woensdag wil Tess dan thuis zijn, donderdag kan ze dan beter thuis blijven want vrijdag is ze weer vrij, als ik het bedenk moet ik al erg mijn best doen om alles op een rijtje te houden, voor Tess is dat dus nog meer onduidelijkheid.
Maar even zien hoe deze dagen gaan en hoe ik ermee om kan gaan, daarna denk ik wel verder.

Op weg naar huis gaan Tess en ik even langs de winkel, Tess eet slecht en dus kopen we eten en drinken wat Tess lekker vind, ik overtuig Tess ervan dat je bepaalde zachte dingen kunt eten met keelpijn.
Poffertjes ,kaaschips en appelsap, niet het gezonde spul, calorieën wegen nu even zwaarder en gelukkig is Tess dol op fruit smooties. Tess begint direct aan de chips, morgen begint de lente verteld Tess, dan kan ik mijn jurk weer aan!!! Wat zou dat toch heerlijk zijn, lente, de jurk aan, ijsjes eten, buiten koffie drinken, fluitende vogels, ja, morgenvroeg wordt ik wakker en dan is het LENTE!
Als dat toch waar is......dan mag Tess wel TWEE weken thuis blijven!

Ondertussen twijfel ik toch een beetje aan Tess haar ziek zijn, "Je bent dus een beetje schoolziek"?,
probeer ik, "NEE"! zegt Tess " ik heb griep, ik had vanochtend 37,3 en onder mijn arm 36,2., koorts dus!". Ja, beaam ik, je bent ziek!

Ik heb nu nog plezier om mijn bijzondere kind met griep, nu maar hopen dat ze ons niet allemaal aansteekt.





1 opmerking: