zondag 17 maart 2013

Super en een deukje

De dagen zijn goed, de tijd vliegt voorbij.
Ik ben mij daar bewust van, "vroeger"dacht ik altijd, nu gaat het goed, vasthouden! Ondertussen weet ik dat het zo niet werkt, nu denk ik genieten!
Dat lukt aardig, terwijl op mijn werk faillissement op de loer ligt, er geen vakantie of vrije dagen opgenomen mogen worden, werk ik relaxed verder, wie dan leeft die dan zorgt.
Stacy heeft een nieuwe leuke vriend, ze eten,leven,koken,slapen, samen, heerlijk voor deze twee jongeren,
carpe diem!! Ook heerlijk hier, een blij kind is een ontspannen kind.
Tess, tsja, Tess, pijntje hier en daar, op donderdag wordt het zwaar en wil Tess het liefst naar huis, daar heb ik een oplossing voor...... beamen! Ja, het is zwaar Tess, maar gelukkig nog één nacht en één dag, dan vieren we dat het vrijdag is met iets lekkers bij de koffie!
Dylan heeft zijn winter dip, net als velen van ons. Hij heeft wel een voordeel......, ooit lang geleden was hij ziek, daar is ie nu nog moe van, voor hem is vrij-dag letterlijk, vrij- dag! het werkt nog steeds.
Tom is moe-deloos, da,s lastig voor hem.

Volgende week is de sterfdag van mijn moeder, ik heb nog nagedacht of ik er iets mee moest, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik dat zelf mag bepalen, dan moet er dus niets!
Omdat ik gewerkt heb voor een collega heb ik deze dag opeens zomaar vrij, dat kan toch bijna niet toevallig zijn ? Ik "moest" vrij!
Handig, die kosmos.

Ik kan maar één ding concluderen, het gaat goed met mij!

Vandaar dat ik heb besloten om te gaan afbouwen met mijn pillen, ik denk ze niet meer nodig te hebben.
Nu weet ik al uit ervaring dat afbouwen langzaam moet gebeuren, dat doe ik dan ook maar.

Toch kreeg mijn blije gevoel deze week een deukje, mijn Amerikaanse zusje kreeg afgelopen week te horen dat haar kindje een neuroblastoom heeft, een zeldzame vorm van kinderkanker.
Dat doet pijn, wat zou ik graag bij mijn Amerikaanse familie zijn, iets kunnen betekenen, delen, zorgen,
Gelukkig bestaat de computer en is contact snel en mogelijk.
Voor nu stuur ik liefde en kracht.


1 opmerking:

  1. Lieve San,

    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat! ♥
    Heel veel sterkte voor je Amerikaanse familie!

    Dikke kus van mij!!

    BeantwoordenVerwijderen