woensdag 27 maart 2013

,Tis zo ,Tis


Tess bleef de hele week thuis en is nog thuis.
Ondertussen heb ik al wel een idee wat er aan de hand is,
juf vraagt nog steeds, ondanks ons uitdrukkelijke vraag dit niet te doen,
waarom Tess niet 5 dagen naar school komt, ook benoemd ze regelmatig dat Tess
met het openbaar vervoer zou moeten kunnen reizen.
Misschien heeft ze zelf nog een Tess in de aanbieding, die van mij wil ik graag oud zien worden!
Deze periode thuis doet haar goed, ze eet  prima, en kletst me de oren van het hoofd, gelukkig dat ze nog moe is van de bronchitis en regelmatig even slaapt. (kunnen m,n oren rusten)
Dylan ging braaf naar school en mopperde zelfs niet over het fietsen.

Zelf rommel ik dan ook prettig de dagen en weken door.
Op het werk is het wel chaos, ziekte,geen invalkrachten, niet extra mogen werken, maar in geval van nood ineens weer wel, dan geen vrij mogen nemen maar wel moeten nemen, snappen jullie het nog?
 Mijn collega,s en  ik snappen er niets meer van!
Morgen is de sterfdag van mijn moeder, ik was niet vrij maar had gewerkt voor een collega, toen was ik ineens wel vrij. Wat voelde het fijn om dinsdag de deur van het KDV achter mij te sluiten met de illusie bijna een week vrij te zijn. Helaas wegens ziekte moet ik morgen werken, ziek zijn is niet fijn, toch wil ik ook wel eens een paar ziektekiemen!   Maar Tis zo tis !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten