zaterdag 17 augustus 2013

België

Ik heb het weer voor elkaar!!

Mijn dochter moet naar school, mijn vader moet naar mijn broer, mijn zoon wil op vakantie,
ik ben maar alleen ! Al was ik een octopus achtig ding, dan nog kon ik mij niet in drieën splitsen.
Eigenlijk snap ik er niets van, waarom kom ik in dit soort situaties en zijn er dan geen handige gadgets die dit oplossen ?? offf............... ben ik voorbestemd als gadget??

Na een frustrerende nacht was ik eruit.
Ik ga met mijn vader naar mijn broer, mijn vader logeert daar en begeleid mijn broer naar zijn gesprek.
Dylan en ik checken in in een hotel in Dinant. check???-check!!!!
Dylan vond het een goed plan, hotel,zwembad,grotten,kastelen, lekker eten.
Mijn vader vond het ook een goed plan, wel wilde hij op zondag reizen ivm vrachtwagens voor
de Belgische grens, check??- shit!

Na nog een nacht was ik eruit, Tess hoeft alleen maar in de taxi op maandag, daarbij is mijn aanwezigheid gewenst maar niet noodzakelijk. Dus als ik alles klaar heb,besproken heb met alle betrokken partijen (Tom en Tess) duidelijk uitzet in een te volgen structuur dan moet het lukken check!

Nu nog een hotel. Binnen mijn budget kon ik alleen boeken met een creditkaart, daar kom ik achter rond middernacht na een avond zoek,kijk en vergelijk werk, en natuurlijk niet in het bezit van een creditkaart WUPPIE!!

Gelukkig kwam ook dat goed, bedankt lieve vriend!

Nu, laat op zaterdagavond heb ik alles op de rails,ik heb met mijn oudste dochter boodschappen gehaald, ben mee geweest naar kite surfen, heb mijn zoon begeleid naar de kapper, een wi spel gehaald met Tess voor haar laatste verjaardag geld, de auto omgetoverd van vuilniswagen tot enigszins aantoonbaar vervoer middel, bakken en tassen ingepakt, instructies gegeven, foto,s op een schijfje gezet voor Tess, een spelletje gespeeld en ontdekt dat ik nog had moeten hardlopen.  Goed, een mens kan niet alles, stel, stel nou dat ik morgen heel per ongeluk vroeg wakker ben, nou, dan zou het alsnog mogelijk zijn.

Ik denk dat het goed komt,weet je wat?, HET KOMT GOED!!!!



1 opmerking:

  1. Zeker weten dat het goed komt!! je bent een topper zowel als moeder, collega, vriendin!! Geniet van de dagen met Dylan. Tis jullie gegunt. Dikke tût...

    BeantwoordenVerwijderen