woensdag 2 oktober 2013

Blije dag

Vandaag was de dag weer anders.
Terwijl ik buiten de was aan het ophangen was, overviel mij een gevoel van geluk  (terwijl ik de was aan het ophangen was!!) De zon scheen de vogels vloten en de honden renden rondjes door de tuin.
Tess lag nog op bed, ik had uitgeslapen tot negen uur omdat Dylan bij zijn grote zus sliep, wat een luxe!
Ik voelde mij tevreden over de gesprekken omtrent Dylan en Tess, Tess is lekker thuis, ik weet dat ze mij de hele dag (behalve als ze in bed ligt) claimt, maar ik kan zien wat er met haar gebeurt.
Vanmiddag ben ik met mijn oudste dochter naar de stad geweest, wat was het gezellig, wat is ze lief en stoer! Ik heb ook nog een nieuwe broek, nu heb ik er drie ! roep ik blij uit, we geven elkaar een high five.
Mijn bijzondere gewone kind! We kopen een mooie nieuwe warme jas voor Tess, een rode.
Vanavond ren (lees, strompel) ik mijn kilometers met mijn lieve loopmaatje, het valt niet op, we vinden zelf dat we het geweldig hebben gedaan,dat is wat telt ! Thee, chocolade en mijn vriend de papegaai, zo
 eenvoudig, zo blij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten