vrijdag 18 oktober 2013

Er tussen uit

Na een hele hele lange tijd is het zover, ik ga er even tussenuit!!
Samen met Inge en Aaf, en dat wordt lachen.
Ik heb al in geen tijden echt meer gelachen, met van die tranen biggelend over je wangen.
Ik heb er zin in.Héél veel zin.

Ik denk dat ik mijn telefoon ergens onder in mijn koffer doe, niet bereikbaar.
Voor Tess heb ik nog geprobeerd een slaap plekje te creëren op de boerderij
maar het weekend was vol,helaas.
Dylan gaat zich wel redden, hij heeft Cora, hij heeft het er maar druk mee.

En Tom...........ja, ik denk dat er geen hoop meer is, hij heeft kinderen maar is geen vader.
Als hij zijn ding doet en Dylan zijn eigen ritme laat volgen dan hebben ook zij een rustig
weekend. Maandag ben ik er weer, dan "brei" ik weer alle losse eindjes aan elkaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten