vrijdag 26 september 2014

Boterhammen

Tess praat thuis niet veel over mede bewoners van boerderij kleurrijk, waar Tess door de week woont.
Eens heb ik opgevangen dat Tess Martijn aardig vind, op mijn, waarom, kreeg ik gewoon het antwoord daarom. Vandaag had ik even kort overleg met Tess haar persoonlijk begeleider, eindelijk ontdekte ik het waarom. Tess & Martijn worden beiden door deze PB-er begeleid ! Nou als dat geen goede reden is. Was alles maar zo eenvoudig!!

Martijn is een beetje zwaar en moet dus minder eten, Tess is niet zwaar en moet dus meer eten.
Martijn krijgt drie boterhammen mee en Tess ook. Terwijl ze zitten te eten schuift Tess twee boterhammen naar Martijn. Als alle boterhammen op zijn gaat ieder weer aan het werk.

De leiding is erg trots op zowel Martijn als Tess, de een eet minder de ander meer.

Dat kan natuurlijk niet goed blijven gaan!!! De leiding overlegd met elkaar of wat ze gezien hebben nou echt waar is, dat kan toch bijna niet?
Als de PB,- er bij Martijn checkt geeft hij direct toe, maar.........waarom kijk je niet boos ? vraagt Martijn toch nog even. De PB,-er geeft ook toe, het is eigenlijk zó grappig.

Als ik dit navraag bij Tess kijkt ze verrast op, oh.... Martijn had nog honger en ik niet meer, nou dan zal ik het niet meer doen.
Maar..........waarom lach je dan????

Tess, zoveel mensen hebben plezier van twee boterhammen!!
Jij omdat je ze niet opeet.
Martijn omdat hij ze wel opat.
Alle leiding, en nu ik !!!   Hoe leuk is dat!!!

Was alles maar zo eenvoudig!

1 opmerking: