maandag 15 december 2014

Alweer December.

Daar gaan we weer, Sinterklaas is gelukkig geweest en was eigenlijk best gezellig.
We hebben het gevierd bij vrienden, me and the kids. De kleine kindertjes mochten gewoon lekker open scheuren en het spelen kon beginnen. Dat is ook de bedoeling van Sinterklaas het kinderfeest!

En dan nu, kerst op komst. Het leuke van kerst, lekker eten en rustig aan. Afgelopen week hoorde ik de beste opmerking, natuurlijk afkomstig van een kind, "met kerst vier je de geboorte van de baby van de kerstman"!!! Oh yes !!! Kijk daar wordt ik blij van. De kersman baby.

Stacy komt met kerst thuis. Natuurlijk moet er een boodschappen lijst gemaakt worden.
Stacy houd ook wel van lekker eten. Ze heeft met sinterklaas niet veel gegeten, dus, dat moet met kerst ingehaald worden, want stel dat je niet aankomt dan heb je met nieuwjaar niet een goed voornemen. Ingewikkeld hoor als die feestdagen.

Ik houd maar overal rekening mee en reken op niets dan komt het altijd goed.
Dylan wilde een kerstboom, hij heeft hem ook versierd, een echte nordman, de boom is verbazend wit maar met lichtjes en hier en daar een bal mag ie er zijn.

De kerst komen we wel door.

Vervolgens gaan we voor oud en nieuw, het oud ben ik wel zat, nieuw kan alleen maar beter worden.
Ik probeer mij niet te bemoeien met de vuurwerk verzamel woede van mijn zoon. Het voordeel,...
hij verkoopt van alles om geld te sparen wat hij dan niet heel lang spaart maar gelijk uitgeeft aan vuurwerk. Daar staat oud dan waarschijnlijk voor, de oude rommel die je weg doet.
Ik zeg DOEN! Ik moet ook de zolder nog maar even op.

Eigenlijk heel stiekem zou ik wel heel dronken willen worden, en spacecake eten en iets roken  en dan wil ik geschminkt als zwarte piet met een kerstman pak met elven vleugels en de mijter van de sint en dan val ik op 1 januari in slaap , ik zal wel niet wakker worden gekust, of nou ja misschien door de hond dat zou kunnen, dan schrik ik wakker van de hond zijn slechte adem. Dan wordt ik wakker op een tropisch eiland door het geroep van mijn papegaai Rocky want die was ook dronken en high, en dan leven we nog lang en heel gelukkig op kokosnotenmelk maar wel met warme voeten !! Ja, dat zou nou wel heel geweldig zijn. Ik zal een briefje sturen naar de kerstman en hem feliciteren met zijn baby en dan vraag ik gelijk even of hij dat kan regelen!




2 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je wensen en dromen allemaal in het jaar 2015 mogen uitkomen. Dat 2015 jou jaar wordt! Zet hem op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha!! Ik zie je al gaan.... Lieve SAN, dat al je wensen maar vervuld mogen worden!!! 😘

    BeantwoordenVerwijderen