zaterdag 23 december 2017

Oscar

Om half vier schrik ik wakker ( handig half vier s,ochtends, half vier!!)
WAAR ZIJN DE SLEUTELS VAN MIJN VADER ZIJN SCOOTER?????
Om zeven uur app ik mijn broer en dochter, om half tien krijg ik bericht terug.
HUH??? van dochter, GEEN IDEE, van broer.
Daar kun je toch niks mee!!???
Ze lagen een week in de kast!!
Sleutels, veel sleutels, fiets sleutels van fietsen die allang in de gracht verdwenen zijn, spaarpotten die allang vergeten zijn of aan gruzelementen geslagen omdat iemand geld nodig had en de sleutel niet kon vinden.
Grote,- en kleine sleutels. GRRR.
Waarom heeft niemand nagedacht over de sleutels.
Ik weet dus wel waar ze zijn, daar waar je niet wilt dat ze zijn.
Ik had weinig keus. Ik heb nog even nagedacht af ik iemand anders de schuld zou kunnen geven, of nog beter, de klus zou laten opknappen.
Helaas,dat kon ik nou ook weer niet.
Ik ben dus maar in de container gedoken, dat met een zwever in huis.
Gelukkig, na een groot aantal bierblikjes stuitte ik op een vuilniszak, geen vuilnis, dvd,s, cd,s, nog meer dingen die niet in een vuilniszak in de container mogen EN.... sleutels!!!
Ik heb ze er allemaal uitgehaald en in een zakje gedaan, je weet tenslotte maar nooit.
Dus mocht er nog iemand een sleutel zoeken? Ik heb ze!!!!
In een zakje.

1 opmerking:

  1. Haha en jij die snachts wakker schiet! Jij lijkt mij wel. De prachtigste ideeen krijg ik snachts, als ik weer wakker lig...maar gelukkig heb je je sleutels weer...

    BeantwoordenVerwijderen