zondag 20 oktober 2019

Zorg om zorg

Het speelt al een poosje,
zorg.
Zorg rondom de zorg.
In mijn beleving begrijpen de
medewerkers die de zorg rondom Tess
moeten leveren niet
wat ze moeten leveren
hoe ze dat moeten leveren
of, ,,, hoe vaak hoe veel
gewoon HOE!!

En weer ben ik boos
en gefrustreerd.
HOE moeilijk kan het zijn?

Gesprekken zijn tijd verspilling,
Ja zeggen,nee doen.
Ondertussen heb ik het idee dat er
in de personeelskamer nog
ontzettend om gelachen wordt.
Domme ouder met illusies.

De ene medewerker mag niet iets doen wat de ander
niet zou of wil doen.
Dan wordt die medewerker leuker gevonden. (huh???)
Dus.... de lat wordt gelegd bij de meest luie ongemotiveerde
medewerker?
Je mag wel een huisdier, een hulpvraag rondom het huisdier
is geen hulpvraag van de client maar van het huisdier. (huh?)
24 uurs zorg is geen zorg van 24 uur, dus, na half elf geen zorg.
(huh?)

Je snapt het, ik begrijp er niets van.
Nu ga ik verhaal halen.
Ik wil dingen begrijpen.

Dat vinden ze NIET leuk.
Ook dat begrijp ik niet.

Wat valt er nog veel te leren hé?
Ik ben er klaar voor!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten