dinsdag 29 oktober 2019

Pluk de dag

De wekker gaat, een werkdag.
Gelukkig ben ik van het gelijk opstaan, geen gesluimer.
Ik doe de wekker uit en ook de reserve wekker op mijn telefoon
die een kwartier later staat.
Ik heb een snelle routine en 15 minuten later loop ik met de
hond door de nog donkere straten. Hond en ik kunnen dit vlekkeloos
en geroutineerd.
Wat is het nog stil op straat, ook regent het.
Twintig minuutjes dan zijn we weer thuis.
Hond gaat na een bak brokken weer slapen.
Ik pak mijn spullen.
Als ik per ongeluk omhoog kijk valt mij op dat de batterij uit
de klok toch echt bijna leeg is. verdorie.
Vanavond maar even een nieuwe zoeken.
Dan gaat er toch een lampje branden, bij mij.
Ik kijk op de telefoon, vijf uur!!!
Ik ben vergeten de tijd op mijn wekker te veranderen!!!
Pluk de dag!

1 opmerking: