zondag 20 mei 2012

Examen

Na negen maanden hard werken ben ik nu toe aan de examinering,het is niet meer spannend,wel veel werk.
Tijd zoeken en vinden valt niet mee,gelukkig raak ik er niet meer van in de stress,meestal komt het goed,mocht dit niet zo zijn dan ga ik in september gewoon verder.
Veel ontwikkelingen in huis,Tom is eindelijk naar Dr Santana geweest,nu hopen dat dit tot "iets"leid.
Volgende keer moet ik al mee,jammer,ik wil best wat toevoegen maar heb geen enkel belang bij relatie therapie.
Volgende week komt jeugdhulp,Stacy wil graag op zichzelf,een goede set denk ik,ze kan dan haar dingen doen zonder 'last" te hebben van ons,dat is niets persoonlijks,ze kan niet met Tom door één deur en dat is moeilijk als je met zijn allen in een huis woont,ik denk dat het haar goed doet en vooral rust geeft.Ze is aan genomen op het friesland college,nu nog stage afronden,dat ging natuurlijk niet soepel,we gaan er wel vanuit dat het goed komt en Stacy haar diploma haalt.
Dat zal een goede reden zijn voor een stedentrip!
Ook voor Tess komen er misschien veranderingen,midweek wonen bij boerderij kleurijk,dit alles hangt nog af van de perikelen rond het PGB,afwachten dus!
Puberende Dylan speelt ijshockey,besteed tijd aan z,n baardagaam en heel veel aan zichzelf.
Hij geniet van het leven,heerlijk om te zien.Hij is minder moe en heeft minder pijn,we hopen dat dit zo blijft.Op school heeft hij het licht gezien,wie had dat gedacht?
En ik? Ik heb veel geleerd,en ben daar nog steeds mee bezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten