donderdag 3 mei 2012

Paaseitjes

Ik doe mijzelf graag geloven dat ik geen stress eter ben,wat,eigenlijk wil ik mijzelf doen geloven dat ik geen stress heb!
Dat heb ik dan ook niet,maar de 0,518kg paaseitjes die ik van Stacy gekregen heb zijn geslonken tot een paar gram,het ergste is.....,ze zijn niet eens bijzonder lekker.
Ik denk dat ik een gewoonte eter ben,hap,kauw,slik,dat denk ik!
Gister was een super dag,koffie,beetje school,schoonmaken,koffie,schoolwerk,routine dus.
Vandaag was ik de routine kwijt,misschien ligt ie nog op het nachtkastje maar dat is dus niet handig,
positief als ik ben denk ik dan maar,morgen weer een goede dag!
Morgen ga ik naar de camping,misschien krijg ik wat gedaan als ik alleen ben,trouwens in een caravan valt verder ook niet zoveel te doen.Dat gaat lukken!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten