donderdag 30 augustus 2012

De laatste week, de taxi,s voor Tess zijn geregeld, drinkbekers,flesjes,broodbakjes, de benodigdheden voor de eerste schoolweek, het overleg met de logeerboerderij,sportschoenen en outfit,de kapper.
Ook de hond ging naar de kapper, Dylan gaat morgen.
Dylan heeft nog een bel nodig voor op z,n fiets en fietstassen en verlichting, voor Stacy moet ik nog een boek bestellen, maar eerst moet ik de boekenlijst vinden, er moet nog uitgezocht worden of ze een inboedel verzekering nodig heeft en er moet zorgtoeslag worden aangevraagd.
Nu nog labelen en bedenken hoe de contacten met boerderij en school verlopen moeten, en wat moet Tess mee ?  Verder, pieker en denk werk, waar is het begin en waar het eind? Verhuizing op het werk en het schrijven van verslagen houd mij bezig, uiteindelijk komt alles goed.
Ik zal blij zijn als de maandag voorbij is, ik weet hoe verdrietig ik Tess zal achterlaten, hoe verdrietig ik weg ga, wist ik maar dat alles goed uitpakt, Tess het leuk heeft op school en kleurrijk.
Morgen nog een ochtend werken, zaterdag pedagogische training daarna maar even naar de camping en relaxen, samen met Tess.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten