zondag 12 augustus 2012

Vakantie gevoel

Mijn laatste vakantie week gaat in!
De eerste week was mijn onrust enorm,ik kan dan niet genieten van wat er om mij heen gebeurt.
Schiermonnikoog was heerlijk!! Ik weet het, ik houd van de zee, de wind, de onrust die de golven mee brengen, een heerlijk, eerlijk strandpaviljoen, cappuccino van "echte" melk.
Ook hier heb ik "last" van mijzelf als ik eerlijk ben, Dylan vraagt teveel, praat teveel, wil teveel, Tess doet te weinig,gaat te langzaam, vraagt teveel, Tom is aanwezig, doet zijn ding, ik doe mijn best, de dip raakt mij. Gatver.
Vandaag gingen we met z,n allen naar Kornwerderzand, Stacy en Dylan gingen kitesurfen, het was heerlijk, de honden speelden op het strand, Tess bleef in de auto en genoot van ........, waar Tess van kan genieten, Tom deed z,n Tom ding, ik genoot, ik weet niet precies waarvan maar het was heerlijk, de wind,de zee, de honden,de kids, eindelijk kon ik weer eens gewoon genieten, van het leven.
Nu wil ik dat vasthouden, héél lang, illusies, maar deze dag heb ik maar weer, het was heerlijk!!
Het vakantie gevoel!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten