zondag 19 augustus 2012

Einde vakantie

Net nu ik het vakantie gevoel begreep is mijn vakantie afgelopen, morgen weer een gewone werkdag.
Vroeg opstaan, geheel niet mijn ding,gelukkig ben ik dol op de lieve kindjes van het KDV.
Ik zie wel op tegen de dingen die "moeten", en waar zo weinig tijd voor is.
Van de laatste vakantie week heb ik genoten, aan het water bij de zee, heerlijk, Stacy en Dylan in het water, de honden relaxt bij me. Ook het weekend was heerlijk, Met Tom,Dylan en Frank naar de camping, de jongens hebben zich prima vermaakt, Dylan had z,n grote mond thuis gelaten, Tom rommelt om met achterstallige klussen, EN heerlijk warm weer. Tussen Tom en Dylan smeult regelmatig het vuur, het laait niet hoog op en er hoeft niet geblust te worden. Morgen gaat Tom opnieuw naar de camping, alleen, ik zou niet met hem willen ruilen,zijn karakter is niet makkelijk,
soms ben ik ook jaloers, ik ben nooit alleen, altijd nodig voelt niet goed, wel is dat ook mijn eigen schuld, nee, drie letters, hoe moeilijk kan het zijn?
Ach,als ik ooit oud mocht worden, dan draai ik de zaken om!!

Ik voel me relaxt, dat wil ik graag vasthouden en misschien gaat dat een week lukken, Tess gaat logeren, Stacy moet nog vier uren kiten voor haar certificaat, de wind is niet gunstig deze week maar misschien woensdag. Dylan heeft nog een dagje pretpark tegoed, waarschijnlijk wil hij ook woensdag, mijn vrije dag,dat wordt weer lastig. Morgen is maandag, dan ga ik eerst werken, woensdag is nog even uit zicht.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten