donderdag 6 september 2012

Ik ook



          

Ook vandaag verdriet.
Dat kan ook bijna niet anders, hoe kan ik van jou verwachten dat je blij bent, zoveel verandering in je leven. Zo vermoeiend, kun je wel even relaxen zoals thuis? Je hebt niet een "eigen" kamer, geen tv, Ipad, waarmee je thuis heerlijk op bed ligt, muziek, voetbal. Moet ik met de leiding praten ? Dat je meer rust nodig hebt. Moet ik met juf overleggen? Kon jij mij maar vertellen hoe het met je gaat, wat je voelt en hoe je dingen beleefd, kon ik maar iets voor je doen. Zou ik een goede moeder zijn als ik thuis bleef en er voor jou zou zijn? Zou ik het dan aan kunnen? Zou ik me niet zo depressief voelen?
Zouden we dan allebei gelukkig zijn? Lieve,lieve Tess, wat kan ik doen, wat moet ik doen?
Weet dat ik van je houd!!! Jij bent liefde!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten