maandag 3 september 2012

loslaten

Stoere Tess, god wat ben je lief, wat houd ik veel van jou,stoere dappere lieverd!!!

Bewonderenswaardig hoe Tess zich vanmiddag heeft gehouden, ja, het was spannend, nee, niet de boerderij, school.Ik kan dat alleen maar beamen. Morgen gaat Tess met de taxi, Tess weet niet waarheen, ja, naar een juf met de naam, Titia, ik weet net zoveel. Gelukkig snappen de medewerkers op de boerderij de spanning, ze gaan bellen met de taxi chauffeur of ze Tess naar de klas brengt, zo niet....,dan gaat er iemand van de boerderij mee, SUPER!!
De leidinggevende riep mij bij het afscheid nog na, "je mag altijd bellen!", ervaringsdeskundige, dat voelt goed.

Mijn zoon bleef vanmiddag spelen in de stad, dat kan nu hij op de fiets is, keurig belde hij met de mededeling, ik blijf nog even hier, het is zó leuk.
Ik ben blij, voor hem, gossie, wat wordt ie groot.

En ik? Ik moet loslaten, ook ik moet mijn leven leven.
Genieten van mijn vrijheid.
Het voelt nu nog wat dubbel,
loslaten en vast willen houden,
controle,
Dat wat ik wilde,krijg ik nu,
ik  blijf het proberen,
op een dag zal ik het kunnen,
loslaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten