maandag 28 januari 2013

Gezocht, vader!

Mijn oudste dochter is op zoek, een nieuwe leuke lieve stoere vader!
Handig ,facebook,iedereen mag reageren.
De biologische vader had al veel eerder afgedaan, steeds weer wordt dit bevestigd.
En ik? tsja, ik snap het maar daarmee is alles gezegd  ook bij mij blijft de vraag en weet k nog steeds geen antwoord.

Het strijden kost wel veel energie, ik ben maar in bad gaan liggen om mijn verstand en ziel samen in de ZEN modus te krijgen, het denk dat het is gelukt nu ga ik straks naar bed!!

Er zijn ook mooie dingen, mijn zoon zijn "Eva" heeft eitjes, ze liggen nu in de broedstoof  te groeien, heerlijk 56 tot 74 dagen in een heerlijke temperatuur. Als ik  in zo,n eitje zat dan wist  het wel, 74 dagen en geen dag minder!!!

Nu kan Eva aansterken, vervolgens mag ze terug naar Adam.
Zoon is ondertussen al op internet, straks zit hij met een leeg terrarium, DAT kan toch niet!!
Ik kijk boos naar hem, NEE, wie moet dat betalen?  Dat was een stom en niet sterk argument, vandaag komt zoon thuis met 45 euro, hij heeft zijn psp verkocht en een oude dvd recorder van zolder.
rot joch, maar ik ben ook wel trots en moet ook wel lachen.
Vervolgens heeft hij een contract, na dit beestje, geen beestjes meer !! Met zijn handtekening en die van vriend Peter, of ik even wil tekenen...................................Nee !!
Ik mis de overtuiging, wat ben ik ook een softie en een muts, ach, nog één zo,n klein beestje, over tien jaar is alles weer dood.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten