woensdag 27 juni 2012

onrust

Morgen gaat Dylan op schoolreis, twee dagen,op de fiets, bestemming onbekend.
Heel handig, dat geeft onrust, met de bestemming bekend zou Dylan zijn onrust al groot zijn.
Waar ga je heen,wat ga je doen en wordt er van je verwacht,kan je de afstand fietsen?
Eigenlijk vind ik het vreemd,waarom bestemming onbekend? De juffen hebben nu al plezier, de kinderen weten lekker niet waar ze heen gaan,haha,lange neus. Ik vraag mij af of dit niet weten voor de kinderen ook leuk is, voor Dylan in ieder geval niet.
Voor mij trouwens ook niet, Dylan is onrustig en dus Tess ook. Op deze momenten wilde ik wel een thuisblijf moeder zijn, ik moet morgen werken maar ben nu al moe van Dylan en Tess, dat zal morgen ochtend niet beter zijn, maar ach, ik rust wel weer bij en hoef niet te fietsen naar een onbekende bestemming. Mijn ventje is vandaag lekker thuis gebleven om vóór te rusten en om te genieten van zijn beesten en om naar de kapper te gaan, morgen breng ik hem naar school,dan gaat hij fietsen, naar een voor hem onbekende bestemming.
Ik hoop dat hij geniet van zijn schoolreis !

Morgenavond met Tess naar Workum, er wordt daar binnenkort gebouwd, misschien ligt Tess haar toekomst daar,we zullen zien!

ONRUST!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten