dinsdag 12 juni 2012

Taart

Vandaag mijn panel gesprek, haal ik het dan ben ik klaar met school,diploma behaald.
Dit weekend kon ik al genieten,geen huiswerk,tijd om voetbal plaatjes in te plakken voor Tess,
heel waardevol.
Vandaag geen feest mocht ik slagen,vanavond ga ik naar mijn vader,net als op andere dinsdagen,
hij geniet ervan en ik ook.
Mam,jij had gezorgt voor taart en dat de vlag uit zou hangen,en dat ik bloemen kreeg,jij zou trots op mij zijn. Dat ben je nu ook, maar bloemen,taart en de vlag vallen niet uit de hemel.
Morgen ga ik het vieren,dat is ook vroeg genoeg. Met een traan en een lach.

1 opmerking:

  1. maar het hebt het wel gehaald: YEAH!!!! GEFELICITEERD LIEVE SANDRA... je hebt het zo verdiend... We komen snel met ons 5-en een taartje eten... nu maar lekker genieten van het niet meer hoeven huiswerk maken, niet meer laat op bed hoeven omdat er van alles gecrached is... gewoon ff NIKS!!!!
    dikke tût van de Smitsjes

    BeantwoordenVerwijderen