zondag 25 november 2012

Met andere ogen kijken

Waar ik verleden jaar nog erg veel moeite had met het Sinterklaas feest, is mijn gevoel dit jaar héél anders. Het hoeft niet meer zo nodig! De kids zijn pubers, ze hebben niets met Sinterklaas, samen met buurvrouwen heb ik gekeken naar de intocht, leuk, het schudde geen nostalgie wakker.
Voor de kinderen had ik nog bedacht dat het leuk zou zijn te gourmetten, hoe mutsig!!
Tess viert sinterklaas op kleurrijk, leuk en gezellig, Stacy weet nog niet wat ze wil, dat hangt ws van haar financiële status af, maar hoe veel leuker is het om te feesten met vrienden?
En Dylan? Ach als we maar iets met vlees eten, gourmetten duurt lang en dat is zonde van zijn tijd.
Gossie wat kan het leven toch eenvoudig zijn!!

Zou de hele maand december dan zo eenvoudig zijn? Het kan toch bijna niet waar zijn!!

Donderdag ben ik jarig, omdat ik geen uren meer heb ga ik gewoon werken, niks mis mee, wat lekkers voor mijn kindjes,taart voor collega,s, gezellig!
Eigenlijk heb ik er gewoon zin, vrijdag vriendinnen op de koffie,weer lekker taart.
De eerste kilo is gearriveerd, ik weet niet waar ie zit maar hij is er echt, ik denk dat ik er maar van ga genieten,afvallen kan altijd nog als het leven even niet mee zit!

Zou ik het dan nu echt begrijpen, met andere ogen kijken, zó eenvoudig kan het toch niet zijn.

Dinsdag moet ik nog een stukje geschreven hebben voor de nieuwsbrief van het werk, ik krijg het niet voor elkaar,inspiratieloos, collega,s dragen wel ideeën aan maar niemand zegt zal ik het schrijven?
Als ik met mijn andere (oudere met nieuw inzicht) ogen kijk denk ik, krijg maar wat,volgende keer ben ik er weer. Of zou ontslag volgen, HAHA , sorry maar mijn lenzen doen zo gek!

1 opmerking:

  1. Nee joh ontslag krijg je niet, en anders ga ik met je mee!!! Ik heb toch al voorgesteld om het voor je te doen, moet alleen ff de papieren van je hebben, kan ik er een leuk verhaal van maken :-)
    vrijdag lekker theetje doen, en zondag komen onze boefjes je ff gek maken!! :-) alvast een dikke verjaardags tût van de smitsjes!!

    BeantwoordenVerwijderen