zaterdag 10 november 2012

rangorde en Herman

Mijn Tess is een weekendje naar center parcs, met logeerhuis ut & thus, ze werd ook nog keurig opgehaald van school in Sneek, ook ik kreeg instructie, of ik "even" naar Sneek wilde komen om schoolspullen etc op te halen,....en,..oh ja, wil je dan even naar AH, ik wil graag banaantjes,apekoppen,ijsthee perzik en iets te eten na school. Nadat Tess had opgehangen gingen mijn gedachten nog even terug,  ik had toch niet Ja gezegd???????
Dus wel!  Ach, voor mijn lieve Tesske heb ik het over, ze is al zo weinig thuis, ik verbaas mij erover dat Tess leven als vermoeiend ervaart, een leuk weekend center parcs, toch helemaal top?!
Gelukkig heeft ze maandag vrij om "bij" te slapen.
Bij school aangekomen komt ze al vrij snel aangelopen, ze heeft met juf geregeld dat ze weg kon.
Eigenlijk moet ze nog even naar de wc, we lopen terug de school in, hier is de wc hoor!! zeg ik tegen Tess, nee, is het antwoord ik mag naar het personeels toilet!!!
GEWELDIG!!  3,5 halve dag ben je leerling, op de halve stage dag is onze Tess juf, dan ga je naar het personeels toilet!!!

Bij thuis komst krijg ik een whats ap van Stacy, haar geld is op dus ze komt eten.
Ze wil cakejes maken en zo schiet mij Herman te binnen, Herman is een vriendschaps cake, op dag 5 moet hij gevoed worden. Verbaasd kijk ik om mij heen, waar IS Herman?? Als ik in het la kijk zie ik Herman zijn onderkomen in de la liggen.
Herman is niet meer. Als ik bij Dylan na vraag zegt hij verbaasd, "Herman, wie is dat?"
Na mijn uitleg komt zijn reactie heel nuchter, "ik heb geprobeerd van Herman een pannenkoek te bakken, nu is hij dus dood, sorry" Ik had al bedacht aan welke vrienden ik een baby Herman zou geven, helaas, Herman is er niet meer.

1 opmerking:

  1. Die dylan toch!!! klinkt interessant zo'n Herman cake :-)
    en heeft tess ondanks de spanning toch genoten van hun weekendje weg?

    lieve groet van de smitsjes

    BeantwoordenVerwijderen