maandag 5 november 2012

Mixed emotions

Een super geweldig feest, wat een geweldige mensen en wat heb ik genoten!
Ik weet dat er veel goede,lieve mensen zijn, nu heb ik het mogen ervaren,allemaal tegelijk!
Het was ook nog tot vijf uur droog, dat had ik "aangevraagd"bij mn moeder, misschien mazzel maar het was droog!
Basketballers van Tom zijn team hebben een prachtig lied voor Dylan en Tom gemaakt, ik weet niet hoe ik het hier kan plaatsen maar misschien kan ik dat nog ontdekken.

Vandaag een andere dag, de as verstrooien van tante Marrianne, ik ging mee uit respect voor mijn tante en mijn vader. Het was bijzonder, fijn ook om nog even samen te zijn met famillie.

Thuis kwam alles samen, bijzonder op twee manieren,hoop,geloof,toekomst,blijdschap, verdriet,
mijn emoties zijn een rollercoaster.

Dit kwam ik vandaag tegen, zo waar.

What we have once enjoyed we can never lose. All that we love deeply becomes a part of us.
Helen Keller (1880 – 1968)

Huilen is het verwerken van emotie, dat ga ik nu doen.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten