zaterdag 13 juli 2013

Drie dagen camping life, een paar maanden geleden kon ik niet geloven dat het leuk/gezellig kon zijn met mijn oudste dochter. Ze is haar "dip"te boven,wat hebben we gelachen!

Veel hebben we gepraat over "vroeger", wat is vroeger?
Rijdend door het Drentse landschap,vertelde ik haar waar ze als kind eens was geweest, kabouterland,Dwingeloo,duinezathe, westerbork.

Ja,nu ik het zie weet ik het weer!

Samen gingen we naar het buitenmuseum van Ellert&Brammert, iets wat ik mij enige tijd geleden al helemaal niet kon indenken.
Welke puber gaat nou met haar moeder naar Ellert&Brammert.
Het museum was niet geweldig maar de ervaring onuitwisbaar.

Stacy heeft ervaren dat herinneringen  niet altijd zijn wat ze lijken  maar soms even moeten worden opgefrist (vooral leuke) Het leven is niet alleen moeilijk en zwaar.

Ik heb geleerd dat mijn herinneringen anders zijn dan die van mijn kinderen, niet meer of minder waar. Ee goed begin van de vakantie!!

En weer herinneringen rijker.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten