dinsdag 16 juli 2013

Geen hangmat

Week twee van mijn vakantie is anders dan week één, deze week geen relax stand.
Leuke bezoekjes bij lieve mensen, mijn sociale contacten zijn weer enigszins op orde en dat bevalt goed!
Ook is Tess thuis, ik winkel,puzzel,vis en relax op Tess haar "rust"momenten, gelukkig zijn die er regelmatig en blijf ik dus de "leuke"moeder. Dylan zijn vriendinnetje is geweest en wat was het gezellig, mijn (vervelende) puber transformeerde naar een vriendelijke hulpvaardige knul, helaas is vriendin weer weg en is de transformatie weer teniet gedaan. Ik weet nu wel dat het leuke gezellige mannetje nog ergens aanwezig is.
Gelukkig komt ze waarschijnlijk weer en blijft dan langer.LEUK!
De vloer wordt ondertussen geschuurd en gelakt, gelukkig doen we dat eens in de tien jaar, na één dag koken op de skottelbraai hield ik het vandaag voor gezien, vandaag had de frituurpan dienst.
Morgen mogen we weer in de kamer en in de keuken (uur of vijf is de prognose)
Ook morgen nog een leuk sociaal contact, op bezoek bij collega met baby! Samen met mijn gezellige collega,haar baby en natuurlijk Tess.
Morgenmiddag heb ik een "rust"moment van Tess,ze gaat naar ût&thûs.
Mijn vader gaat naar België, daar ben ik boos over want Tess is vrijdag jarig en Pake is dan nog niet terug,
van familie moet je het hebben (dat is sarcastisch)
Daar wijdt ik nog een ander blog aan. Gelukkig zijn leuke lieve vrienden in dit leven!
Ondanks mijn boosheid,die eigenlijk gericht is op mijn broer,gaan Stacy en ik poetsen in het huis van mijn vader (géén hangmat tijd).
Donderdag na de boodschappen ga ik het weer proberen, in de hangmat, met boek.
Dan lukt het vast!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten