maandag 1 juli 2013

Zo goed

Ik heb al lange tijd niet geblogd, ik zal verklappen waarom.........................
het gaat al te lang te goed!
En nu denk ik,  als ik maar héél stil mijn weg vervolg, dan blijft het
zoals het nu is.
tot nu toe lijkt het te werken,eigenlijk durf ik de stilte niet te
doorbreken,je weet namelijk maar nooit.

Het is bijna vakantie,
Tess doet het goed op school, gesprekken zijn geweest.
Tess heeft haar verjaardag gevierd, cadeautjes voor de
juffen gegeven, vakantie data,s vast gelegd.
Alles op tijd en zonder stress.
Vrijdag gaat ze een week naar Bio (ik zeg kamp maar dat mag niet)
De spullen liggen klaar,alles,ligt klaar,alles!

Stacy gaat naar het tweede jaar, niet zonder slag of stoot,
maar ze gaat!
Ze heeft een baantje,oppas werk,haar leventje op orde en
ze is blij.

Dylan gaat naar het voortgezet onderwijs, hij heeft z,n boeken,tas,
agenda en alle benodigdheden besteld via internet,ik hoefde alleen
te betalen. No Stress!

Tom gaat weer coachen bij Aris, hij heeft een nieuwe laptop
gekocht en is blij.

En Ik?? ik beweeg mij heel langzaam en in stilte voort, deze rust en tevredenheid
wil ik niet doorbreken.
Ik heb nog steeds een baan, ben al een weekend op de camping geweest.
Heb straks twee weken vakantie, mag op Rocky de papegaai passen.
Heb dan nog een week vakantie, wordt blij van logeer hond Famke.
Ga vast nog naar de camping en heb een tablet besteld.

Met mijn vader gaat het goed, hij is mager maar blij en gaat vrijdag met mij mee
Tess naar Bio brengen.

Dus beweeg ik mij voort, stil en zacht en ik hoop, ik hoop dat alles zo nog
een poosje voort kabbelt.
Ik geniet ook, van de stilte en de rust!

Potverpielekes,we lijken wel een normaal gezin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten