zaterdag 6 juli 2013

Dubbel

Tess is naar Bio, ik mag van Tess niet kamp zeggen, het heet Bio- Arnhem.
Dus, Tess is naar Bio, samen met mijn vader heb ik Tess vrijdag naar boerderij kleurrijk in Oude Mirdum gebracht, Tess "woont" hier van maandag tot vrijdag, vanuit Kleurrijk gaat ze op vakantie, een hele week.
Zo dubbel! Ik ben blij voor Tess, een week genieten, zwemmen,snoezelen,naar de dierentuin.
Ik ben ook blij voor mij, een week "gewoon" kunnen doen wat ik wil, zonder na te hoeven denken,zonder aanpassingen, zonder duizend vragen. En toch...., ik mis mijn Tess, nu al!
De autist in mij snapt er niets van, Tess is twee dagen thuis en gaat dan weer weg. Nu is Tess na één nacht alweer weg, ze blijft ook nog eens zeven nachten weg. Lea, Tess haar boemer snapt het ook niet.

Deze dag is bijna voorbij, nog zes te gaan, morgen ga ik plannen, en genieten, van mijn dagen zonder Tess.
Want als Tess er weer is heb ik wéér last van mijzelf,dan moet ik mijn ritme aanpassen.
Hoe mutsig kan een moeder zijn !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten