dinsdag 8 februari 2011

Op weg naar een bezoekje aan mijn ouders,zegt Dylan,"mam,hoe weet je nu dat er een hemel is als je niet even terug kunt om het te vertellen?". Dan vertel je het aan God,zegt Tess. Daar heb je toch niets aan,God is ook niet hier,zegt Dylan.Tess;'dan kom je even met een straaljager".Dylan "ik zou terug kunnen komen als een klein beestje".Dylan denkt een beetje na,ondertussen houd Tess het praatje gaande."ik zie er al twee.....
eh,nee drie,ik zou em gewoon kunnen slaan met de krant.......,volgend jaar ga ik ook voetballen.......,in Heerenveen,net als Olga.............,ik denk dat ze in een witte bus komt...........,dan ga ik er wel zelf heen want Aafje rijd niet die is jarig.......,trouwens ik koop toch geen kadootje,ze is steeds zo boos!
Zo zijn we drie kilometer verder.Ik denk dat ik de volgende keer oordoppen in doe!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten