woensdag 16 februari 2011

Schandalig!

Gister ging het niet zo lekker met mijn moeder,ze had nogal pijn,dan is iets als uit bed komen erg lastig.
Ik kan daar van alles op verzinnen.Dus zo lig je dan een paar uur wakker in bed.Ten eerste bedenk ik altijd wat ik op de dienst van mijn moeder ga zeggen,Dat heb ik vele keren gedaan en elk afscheid is weer anders.
Ik zou graag een kastje aan gesloten hebben op mijn hersenen die dan noteren wat ik  allemaal al heb bedacht.Vervolgens wil ik graag oplossingen aan dragen.Dat heb ik dus vandaag gedaan,bij mijn vader.
Zou een papagaai niet handig zijn? Mijn vader draaide al met zijn ogen...en,waar maak ik die aan vast?
Een ander bed is geen optie wil je moeder toch niet,trouwens ze wil toch niets,en een meedenkende,belangstellende huisarts hebben we ook niet! En dat vind ik dus SCHANDALIG!!
Mijn ouders hadden een vervangende huisarts,deze kwam eens per maand tot novenmber,toen was hun eigen huisarts terug en deze is dus nog nooit geweest.Mijn ouders zullen niet aan de bel trekken,never nooit niet.Ik heb al verschillende dingen aan gedragen (daar ben ik goed in),huisart bellen,stervens  begeleiding (ook als je niet sterft kan het handig zijn met iemand te praten),maar het mag niet baten.Ik vind het ook wel heel  zwaar voor mijn vader,het maakt dat hij er ook niet met iemand over kan praten.Hoe uitgeput kun je raken?! Toen ik deze oplossing bij mijn moeder opperde was haar reactie dan ook....,nee hoor,trouwens ik heb zo,n ding helemaal niet nodig!  Morgen mag ik het bed verschonen en een paar creme pjes kopen,ik doe het met liefde maar wat zou ik nog liever meer doen.
Vandaag ging het ook weer beter dan gisteren,gelukkig! Morgen ga ik met mijn broer uit eten,gezellig maar wat had ik graag mijn vader ook eens verwend,dat doe je niet door hem uit eten mee nemen want daar houd hij niet van.Mijn stoere oudste dochter (die luide met die grote mond,die eigenlijk heel lief en attend is,maar dat weten niet veel mensen) weet wel hoe je dat doet,ze belt op en zegt,"Pake,ik eet morgen bij jou,dan halen we chinees!Kijk zo doe je dat!!! Volgens mij is het toch een bijzonder kind!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten