donderdag 17 februari 2011

Trots,poetsen en lekker uit eten

Tess heeft haar fiets brevet!!! Dat is super!! Nou kon Tess wel al fietsen ,hoor.Ook zonder zij wielen en op een echte grote fiets,Volgens school kan Tess nu ook echt veilig fietsen,en dat is natuurlijk fijn,we zijn dan ook heel trots op Tess.Vroeger,heel vroeger,toen Tess echt nog klein was,is ons verteld dat Tess misschien wel nooit zou kunnen fietsen,maar toch op een dag op vakantie op Texel,(Tess was al steeds met een klein fietsje in de weer),kon Tess "het"op eens!!! Hoe trots kun je als ouders zijn,we grepen de telefoon en belden Pake en Oma,TESS KAN FIETSEN!!! En nu heeft Tess haar fiets brevet,en ik moet eerlijk bekennen.......,die heb ik niet.
Ook trots zijn we op onze Dylan,groep 3 en vier gingen erg moeizaam,Dylan heeft veel school gemist,hij heeft zichzelf een schrijf methode aan geleerd (vind ik trouwens best knap) ach zei school,misschien ist ie gewoon niet zo slim.En nu heeft onze Dylan gewoon super scores gehaald op de cito toetsen!! Oke,eerlijk is eerlijk een E op rekenen en dat is natuurlijk misschien wel niet zo best,maar verder was het geweldig en je kunt tenslotte niet overal geweldig in zijn!! Hij is ook wel heel goed in ijshockey,kletsen,fantaseren en dropjes eten! Vanmiddag heb ik gepoetst bij mijn ouders,daar valt verder niet zo veel over te vertellen.
Vanavond ben ik uit eten geweest met mijn broer,helaas konden we niet meer terecht bij mijn favoriete mexicaan,mijn moeder zou zeggen,(ik hoor het met mn ogen dicht) je had ook even moeten reserveren! (ja ma je hebt gelijk) Lekker en gezellig was het!!!En nu ga ik naar bed,ook lekker!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten