vrijdag 11 februari 2011

Peter,Stress.

Mijn broer logeert op dit moment bij mijn ouders totdat hij naar zijn "stek'in Belgie gaat.
gisterochtend toen hij opstond liep hij langs de kamer van onze ouders waar de deur open staat,ma lag in bed. Peter kwam beneden en keek waar pa was,....nergens,toch stond de auto voor en lagen zijn beurs en bril op de kast.Ineens drong het tot hem door!!!!!.....................................................................................,
ma was dood en pa gevlucht!!! Wat moest hij nu toch doen??? Met trillende vingers heeft hij zijn koffie opgedronken.  Op eens was daar pa,  huh???? Pa??? Maar was is ma dan????
Ik ga op donderdag met onze moeder naar drachster compagnie ze heeft daar bio resonantie therapie,
pa was dus degene in bed!!!!!

We hebben er best om kunnen lachen,ik heb dit thuis ook al eens mee gemaakt.Op dat moment is het natuurlijk helemaal niet grappig.

Zou dit scenario echt kunnen gebeuren????  Wat ga je doen als er echt iets gebeurt??
Ik ben blij dat mijn broer er is,ik zit al maanden in deze positie.Gelukkig kan ik er met hem goed over praten en kunnen we zorgen delen.Dit is een weg die wij als gezin allemaal afleggen,allemaal alleen,dat voelt voor mij heel eenzaam,gelukkig heb ik nu mijn broer en kunnen we onze weg even samen bewandelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten