vrijdag 4 februari 2011

Sam

Wie noemt haar blog nou Sam,als je Sandra heet?!
Dat ga ik even uitleggen.
Toen ik zeventien was zat ik in hetzelfde schuitje als nu,niet zo lekker in mijn vel.
Dan kun je een paar dingen doen.....
Niets,.......maar daar word het niet beter van.
Er uit stappen,.......maar dat is niet helemaal mijn ding.
Opstappen,.....dat leek mij wel een oplossing.
Ik ging naar Amerika!
In Amerika ging ik wonen op een boerderij in Iowa.
Dit had veel voordelen,ik ben dol op dieren,je kunt ten alle tijde sporten en
als je dat een beetje kunt word je op handen gedragen,het rustige ruige landschap,
en iedereen houd van je en is je ook snel weer vergeten.
In dit gezin had ik een grote broer (22),een zus (16) en een zusje (8).
Dit zusje vond Sandra wel een vreemde naam,Sandra spreek je uit als Sendra,zo heet ik niet.
Wil je het uitspreken als Sandra dan schrijf je Sondra,zo heet ik ook niet.
Nou dan heet je gewoon SAM!!! (spreek je uit als Sem).
Het grappige is dat je na een poosje ook gewoon reageert als mensen Sam tegen je zeggen.
Nu ben ik alweer heel lang in Nederland,toch hecht ik nog veel waarde aan mijn nickname.
Op de boerderij waar ik woonde hadden we stieren en koeien,deze koeien liepen in weilanden zo groot
en op zulk ruig terrein dat we ze gingen zoeken met paarden.Ik liep elke dag 8 kilometer door ditzelfde terrein,en ik kon goed sporten.In Amerika kom je dan dicht bij de titel "held",dat doet je zelfvertrouwen goed!
Na een jaar ging ik terug naar Nederland,haalde mijn havo diploma en keerde terug naar Iowa.
Ik ging naar college,kon goed basketballen,werd gekozen tot All American en kreeg de naam
Super Sam.Goed,daarna ging ik basketballen op de universiteit van Kansas,de naam Super Sam heb ik gehouden,deze naam heeft me veel bijzonders opgeleverd.Ik koester dit dus ook!VANDAAR!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten