woensdag 14 maart 2012

Best aardig.

Ik vind mij zelf best een leuk aardig mens,meestal..........je kunt best lachen met mij,ik denk in beelden,dat vind ik leuk want als iemand iets zegt zie ik een plaatje,soms zijn dat gekke plaatjes dan krijgt mijn eindeloze rare fantasie de overhand,ik moet er dan zelf om lachen en vaak lachen mensen mee,mijn plaatje vertaal ik weer naar woorden,soms komt dat niet overeen,ik kan best ad rem reageren,ook dat geeft soms rare woord keuzes en vreemde situaties.
Ik heb al een dag of vijf mijn pilletje niet gehad,nu ben ik niet een best aardig mens,ik heb last van mijn beelden en het geluid,ik wordt gek van mijn kinderen die ik meestal toch best lief vind,ik wordt gek van mij zelf.Ik denk dat ik verdrietig ben maar eigenlijk ben ik gewoon boos heel boos,ik zie geen plaatje,ik voel alleen woede,in mijn hoofd en in mijn hart,een rode waas.Gelukkig heb ik mijn pilletje weer,die ga ik innemen en dan ga ik in bed,morgen als ik wakker wordt kijk ik weer door mijn roze brilletje naar een mooie wereld!

1 opmerking:

  1. Vind je zonder tabletje ook een leuk mens hoor! Maar voor jezelf is het fijner en beter! En zie je het vandaag alweer wat door een roze bril? De zon schijnt in ieder geval. Hopelijk ook gauw weer bij jouw.

    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen